Klubik Auction
ყიდვა გაყიდვა
10:30:04

პროდუქციის გამოყენების, დაბრუნების და გაცვლის პირობები

წინამდებარე პირობები ვრცელდება კომპანია კლუბიკის მიერ შეთავაზებულ პროდუქციაზე. აუქციონის წესით შეძენილი სხვა პროდუქციის შემთხვევაში, გთხოვთ მიმართოთ გამყიდველ ორგანიზაციას.

შეძენილი პროდუქციის გამოყენების ზოგადი წესები:

  • პროდუქციის შეძენამდე, მნიშვნელოვანია ყველა ტექნიკურ მახასიათებელთან გაცნობა, რომ სწორად დადგინდეს მისი შესაბამისობა მყიდველის წინაშე არსებულ საჭიროებებთან;
  • შეძენილი პროდუქციის გამოყენება აუცილებლად უნდა მოხდეს მწარმოებლის ინსტრუქციების მიხედვით;

ინსტრუქციების ნახვა შესაძლებელია:

  • პროდუქციის თანმხლებ დოკუმენტაციაზე;
  • მწარმოებლის ვებსაიტზე;
  • www.klubik.ge საკონტაქტო ნომერზე დაკავშირებით, ან ონლაინ ჩატში, შესაბამისი კვალიფიკაციის ექსპერტებთან გასაუბრებით.
  • კატეგორიულად აკრძალულია:
  • პროდუქციის არადანიშნულებისამებრ გამოყენება;

პროდუქციის დაბრუნების / შეცვლის პირობები:

ზოგადი:

ტექნიკური წუნის ან/და დადგენილი ვიზუალური დეფექტის გამო, პროდუქციის დაბრუნება ხდება მისი შეძენიდან 5 კალენდარული დღის განმავლობაში;

დაბრუნების ძირითად პირობებს განსაზღვრავენ გამყიდველი მაღაზიები, მათი შიდა პოლიტიკის შესაბამისად;

კონკრეტულ მაღაზიაში არსებული გარანტიები, დაბრუნების და გაცვლის პირობები, ზუსტი ანალოგიით ვრცელდება პროდუქციის www.klubik.ge -ზე გაყიდვის შემთხვევაში;

პროდუქცია უნდა შემოწმდეს მიღება-ჩაბარების აქტის გაფორმებამდე. ხარვეზის/წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში:

დაბრუნების პროცესის წამოსაწყებად, საჭიროა www.klubik.ge-ს ცხელ ხაზზე აცნობოთ დასაბრუნებელი პროდუქციის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები: შეკვეთის/საქონლის კოდი,

ტრანსაქციის (გადახდის) დამადასტურებელი ინფორმაცია;

ქცევის ინსტრუქცია, თუ პროდუქციის გახსნისთანავე (ან ყუთიდან ამოღებისთანავე) აქვს ვიზუალური დეფექტი:

  1. გადაიღეთ ვიზუალური დეფექტის ფოტოსურათები;

პროდუქციის ყიდვიდან 5 (ხუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში, დაუკავშირდით www.klubik.ge-ს და მიაწოდეთ ფოტომასალა, შეკვეთის მაიდენტიფიცირებელი მონაცემები და ხარვეზის დეტალური აღწერილობა;

თუ შეძენილ პროდუქციას გაყიდვიდან 5 (ხუთი) კალენდარული დღის განმავლობაში აღმოჩნდება ქარხნული დეფექტი (არ პასუხობს მწარმოებლის მიერ მისთვის განსაზღვრულ დანიშნულებას):

ზოგადი:

  1. დაზიანებული პროდუქცია აღნიშნულ ვადაში უნდა წარედგინოს იმ სერვის-ცენტრს, რომელიც ემსახურება კომპანია კლუბიკს;
  2. პროდუქცია, რომელზეც დადასტურდება ქარხნული დეფექტი, შეიცვლება კომპანია კლუბიკის მიერ დადგენილი წესით.
  3. ყურადღება: პროდუქციის შეცვლა დაშვებულია მხოლოდ სრული კომპლექტაციით, აუცილებელია ყუთის და ყველა აქსესუარის შენახვა;

უკან დაბრუნების / შეცვლის ტრანსპორტირების ხარჯები:

შ.პ.ს. „კლუბიკი" აანაზღაურებს პროდუქციის დაბრუნების / შეცვლის ტრანსპორტირების ხარჯებს, იმ შემთხვევაში, თუ:

  • მომხმარებელთან მიტანილი პროდუქცია არ შეესაბამება შეკვეთაში არსებული პროდუქციის მახასიათებლებს;
  • პროდუქცია მყიდველის მისამართზე მიტანილ იქნა 3 სამუშაო დღის დაგვიანებით;
  • პროდუქცია დაზიანდა მიტანის პროცესში (გარეგანი დაზიანებები);
  • დადასტურდა ტექნიკური წუნი და ვიზუალური დეფექტი;